UWAGI:

  • Wszystkie niezbędne materialy do realizacji nauczanych treści dostarczone zostaną uczniom w postaci elektronicznej. Podręcznik należy traktować jako materiał uzupełniający, ew. do pracy własnej ucznia i nie będzie potrzebny podczas zajęć prowadzonych w szkole.
  • Podano poniżej zagadnienia opracowano w oparciu o rekomendowany podręcznik bez określania ilości godzin przeznaczonych na ich realizację,  gdyż różne treści realizowane będą na różnej ilości godzin w zależności od tempa pracy w grupie uczniowskiej.

Edycja tekstu – przypomnienie z klasy pierwszej
Dokumenty w formacie PDF – przypomnienie z klasy pierwszej
   Przeglądarka PDF-ów Foxit Reader
   Dokumety PDF - formularze interaktywne
Algorytmika i programowanie podstawy
   Środowisko DEV v 51
   DEV - wprowadzanie danych, wyprowadzanie wyników
   CPP – funkcja logiczna
   CPP – konstrukcja pętli FOR, WHILE
   Proste programy z wykorzystaniem generatora liczb pseudolosowych
Witryny - pojęcie hostingu, domeny
   Witryny internetowe – po stronie serwera
   Konstrukcje stron opartych na systemach zarządzania treścią - CMS
   Budowa witryny, wstawianie elementów MM (grafika, dźwięk)
   Konstrukcje tabel
   Demonstracja CMS na przykładzie Joomli
Bazy danych
Arkuszowa BD – przypomnienie z klasy pierwszej
Relacyjne bazy danych na przykladzie MS Access
Kwerendy
Raporyty
Formularze
ELearning w praktyce.
Przegląd platform (Classromm, Office 365, Moodle)


Uwagi o ocenianiu.

Ocenianiu podlegać będą przede wszystkim pliki prac:
a) wykonywanych samodzielnie przez uczniów w trakcie zajęć, 
b) podanych jako zadania do wykonania w domu,
c) będące inicjatywą własną uczniów.

Ocenianiu podlegać będzie także zaangażowanie ucznia w trakcie trwania zajęć. W takim wypadku uczniowie mogą otrzymywać oceny bardzo dobre i celujące o ile zaangażowanie będzie skuteczne i twórcze a nie jedynie odtwórcze.

Ocena celująca podsumowująca pracę całoroczną może być wystawiona uczniom, którzy w przeciągu roku szkolnego otrzymali z wszystkich ocen średnią arytmetyczną co najmniej bardzo dobry a ich zaangażowanie w trakcie zajęć będzie wyraźnie pozytywnie zauważalne.